tirsdag 20. februar 2007

Og slik ser det ut forelópig

Litt bilder (men ikke glem á lese nyeste innlegg heller!) Etterpá kan du klikke her for flere bilder og kanskje en annen synsvinkel (Junes reisedagbok)

SJÁFÓR: For fórste gang i mitt liv har noen státt pá en flyplass med mitt (og Junes) navn pá en lapp! Dette var dagen vi ankom BA, mannen er broren til sjefslaereren pá skolen.

KUER OG GRESS: Utsikt fra bussvinduet en sóndag pá vei hjem til BA.

STRANDLIV: Det ble ganske pent, til slutt. Tok selvfólgelig ikke bilder da det regnet.



KOS I: I San Clemente besókte vi en dyrepark; "Mundo Marino". Ja, jeg vet, jeg vet, men det regna. Og vi var lei av det. Derfor ble det turistting. Dette er pingvinkos.



KOS II: ...og flodhestkos.


JUNE OG GUTTA: Han som ser yngst ut er 15-áringen jeg skrev om i bloggen. Herlig fyr.


BALKONG I: Meg. slik jeg ganske ofte ser ut her.





BALKONG II: June, slik hun ofte ser ut her.


BALKONG III: Slik ser det ut i dagslys. Mye balkongutsikt, kjente jeg ná.



GATA: Utsikt i Estados Unidos, slik den er fra balkongen etter et glass vin.







NABOER: Jane, kona til Tarzan, og naboen hennes.








EVENTYR: Marisa leser eventyr pá norsk inne i "Et lite eventyr"-sjokoladen hun har fátt fra June.


Ingen kommentarer: